نهال گردو پاکوتاه و عملکرد این نهال
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو پاکوتاه و عملکرد این نهال

یکی از ارقام نهال گردو که دارای بازدهی بسیار خوبی از گردو است و می تواند تا میزان بسیار زیادی باری تجاری بدهد.بسیاری از باغداران هستند که بدنبال نهال گردویی می گردند هم مقاوم به سرما باشد هم بتواند باری بسیار مطلوب بدهد و از طرفی باکیفیت.

در اینجا یکی از ارقام بسیار عالی که بازدهی خوبی نیز به همراه دارد را به شما معرفی می کنیم.نهال گردو پاکوتاه از ارقامی می باشد که تا میزان 8 تن بابت هر هکتار بار مطلوب میدهد البته این 8 تن بستگی به رسیدگی هایی که از طرف باغدار صورت می گیرد دارد.

بهتر است به میزان آبیاری و کود و هرس کردن نهال گردو خود بسیار توجه کنید تا باری بسیار عالی را بتوانید از این ارقام جمع کنید.سعی کنید آبیاری را در زمان مناسب انجام بدهید و با کوددهی بتوانید درختان گردو خود را تقویت کنید.

از درختانی است که در برابر سرما بسیار مقاوم است و حتی تا 7- درجه سانتی گراد به سرما نیاز دارد و باید بین 700 تا 1500 ساعت نیاز سرمایی آن رفع شود.

نهال گردو پاکوتاه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که این بدلیل میزان مقاومت به سرما و باردهی مناسب و باکیفیت می باشد.این رقم نهال وقتی باردهی را آغاز می کند می تواند تا میزان زیادی بار مطلوب بدهد.عمر مفید این درخت زیاد است و تا حدود 150 سال بار اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

گردو میوه ای است که با خوردن آن می توانید یک رژیم بسیار خوب برای لاغری خود بگیرید.می توانید به میزان بسیار زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان دست پیدا کنید که برای تقویت ذهن و قلب بی نظیر می باشد.

نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,نهال گردو در کرج,قیمت نهال گردو,فروش نهال گردو





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو , نهال گردو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: